Friday, November 7, 2008

Kaugtöö turundusplaan

Meie eesmärk on turundada kaugtöö ideed, kasutadeks selleks kodulehekülge ja blogi.

Eestis on vastavasisulisi üpris põhjalikke ressursse netis juba olemas. Tasuks mainida näiteks proff24, millega hiidlased (kes mõistetaval põhjusel kaugtööst huvitatud on) tegelevad. See vahendab eelkõige kaugtöö pakkumisi. Sellega seotud on http://equal.arhipelaag.ee/ europrojekti kodulehekülg. Väga põhjalik inforessurss on Eesti Kaugtöö Ühingu koduleht http://www.telework.ee/

Seepärast näeme me oma ülesannet eelkõige kaugtöö teemalise netijalajälje suurendamises, mis aitab inimesed edasi põhjalikumate ressurssideni ning sellise info pakkumises, millest senised leheküljed on mööda libisenud.

Meie kodulehekülg hakkab:
a. koondama linke olemasolevate põhjalikumate allikateni.
b. vahendama jooksvaid uudiseid näiteks temaatilistest üritustest.
c. pakkuma lihtsat ja sihtgrupile suunatud ülevaadet kaugtööst.
- see punkt tuleneb seniste lehekülgede kuivavõitu ja fookusest väljas sisust. Näiteks kaugtööühingu kodulehekülg selgitab põhjalikult, mis kasu on ühiskonnale kaugtöö levimisest, kuid kas see peab tingimata liigutama tööandjat? Või julgustab see piisavalt töövõtjat? Pigem mitte. Püüame lühemat sorti infoga tulla metatasandilt inimeste tasandile.
d. (lähtub ka eelmisest punktist) Kaugtöö kui ülev põhimõte meeldib paljudele, kuid praktikasse viimist takistavad tavaliselt uue lähenemisega seotud hirmud. Mis saab minu organisatsiooni kultuurist, kui inimene üldse tööl ei käi? Kuidas mõõta, kas ta seal kodus midagi teeb? Räägitakse, et kaugtöö tegijad ei püsi kaua tööl. Need a paljud teised hirmud-kõhklused on tihti põhjendatud, kuid nende vastu on olemas lahendused ja leevendused, mida teades on võimalik kaalukauss kallutada töö juures käia poolelt kaugtöö poolele. Nende teemade lahkamiseks leidsime parima võimaluse olevat inimeste lugude nettiriputamise. Kogume leheküljele tööandjate ja töötajate tegelikke kogemusi, olgu need siis positiivsed, negatiivsed või vahepealsed. Lugude juurde tekitame arutamise koha, kus saab õnnestumise-ebaõnnestumise põhjuseid arutada. See annaks võimaluse lehekplje sisu uuendamiseks originaalmaterjaliga, mis toob inimesi küljele tagasi ja annab ka võimaluse teatud tüüpi kommuuni tekkeks.

Valmis lehekülje ja blogi turundamiseks kasutame eelkõige meie külje otsingumootorite jaoks optimeerimist ja linkimist kommentaaride kaudu seotud temaatikaga foorumites/blogides ja linkimist.

Sere kodulehekülg peaks pakkuma praktilist abi lihtsalt alustamiseks ja võimalust lahata kitsaskohti.

1 comment:

Peeter said...

See siis meie turundusplaani visioon ja tegevussuunad. Selle põhjal püstitame järgmise sammuna konkreetselt piiritletud turundusülesanded, kaardistame detailsed tegevused ning lisame neile ka konkreetse ajatelje. Samuti määratleme tegevustele mõõdetavad eesmärgid.