Lugesin DT blogist artiklit/postitust, mis jagab soovitusi, kuidas pidada edukat ettevõtteblogi:
- ära anna katteta lubadusi;
- ära laima konkurente;
- ära postita vihasena;
- austa oma lugejaid ja suhtle nendega;
- kirjuta kandeid, millest on kellelgi tõenäoliselt kasu;
- ära pelga ausat suhtlust oma konkurentidega - ei enda ega ka nende virtuaalses ruumis.
Mind inspireeris kõige rohkem eelviimane punkt - nii kodulehe kui ka blogi puhul (aga miks mitte ka uudiskirjade ja teiste e-turunduse kanalite puhul) tasuks endalt sageli küsida, kellele ma seda teen ning kas ja kuidas lugejatel võiks sellest kasu olla.
EDIT: Siit oli/on kasulik see meeldetuletus, et blogis tasub oma lugejatega suhelda (vastata kommentaaridele jne) - see õhutab rohkem kommenteerima ja tekitab diskussiooni. Aidi on selles osas tubli. :)
Wednesday, October 8, 2008
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment