Teadlaste ülevaade eduka e-brändingu tingimustest, refereeris Tarmo Õuemaa
Allikas: From Brand Loyalty to E-Loyalty: A Conceptual Framework
Marcel Gommans*, Krish S. Krishnan*, & Katrin B. Scheffold
Journal of Economic and Social Research 3(1) 2001, 43-58
E-kaubanduse ja online-ostlemistrendidega koos kasvab ka tarbija lojaalsuse tekitamise ja kinnistamise tähtsus. Vaatlusalune artikkel koondab varasemaid uuringuid üheks tervikuks.
Autorid jaotavad e-lojaalsuse saavutamise ja hoidmise probleemi viieks valdkonnaks, milles peab edukas olema, et saavutada võimalikult head e-turundust. Iga valdkonna juures toovad artikli autorid välja ka võtmetingimused, mille täitmine peaks valdkonna probleemid lahendama:
1. Kodulehekülg ja tehnoloogia
* kiirelt avanevad leheküljed
* kiirelt navigeeritavad lehed
* personaliseerimisvõimalus
* disainitud kindlale tarbijasegmendile
* keelevaliku võimalus
* tõhusad otsimisvõimalused
* serveri usaldusväärsus
* sisu
* kiire ostuvormistamise protsess
2. Klienditeenindus
* kiire vastus kliendi päringule
* kontakteerumise lihtsus
* tasuta online-aplikatsioonid
* lihtsad maksmisvõimalused
* kiire kohaletoimetamine
* kohaletoimetamise variantide mitmekesisus
* tarbijapremeerimissüsteem
3. Pakutava väärtuslikkus
* kohandatavad tooted
* suur valikuvõimalus
* toote kvaliteet
* garantiid
* tuntud kaubamärgid
* hinnapoliitka
4. Usaldus ja turvalisus
* usaldus
* kolmanda osapoole tunnustus
* privaatsus
* reputatsioon
* usaldusväärsus
* autentimine
* mittesalgamine (non-repudiation)
5. Kaubamärgi loomine
* brändi kuvandi loomine ja kaasahaaramine
* kogukonna loomine
Mitte iga nõuanne ei ole meie jaoks, kes me siin e-poodi ei pea, aktuaalne. Kuid osa kindlasti, eelkõige usalduse, kogukonna, kolmanda osapoole tunnustuse, usaldusväärsuse, toodete kohandatavuse ning kindlale tarbijasegmendile suunatuse teemad.
Thursday, October 9, 2008
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment