Wednesday, January 21, 2009
kuidas on meist kasu Aidile
Et Pille palus meil lahti mõtestada suhe Aidiga, siis püüangi seda siin vähesel määral teha. Põhimõtteliselt on tegemist ju inimese turundamisega. Erinevus tavalisest turundamisest on asjaolus, et kui piimapakk ise sõna ei võta, siis Aidi küll. Ehk kui turundatav persoon on sümpaatne ja sõnaosav (nagu Aidi kahtlemata on), siis jääb meeskonna ülesandeks ühelt poolt panna paika turundamise strateegiad ja taktikad ning teiselt poolt pakkuda tehnilist abi ja tuge. Sisu tuleb sõnaosavalt Aidilt endalt. Projekti arenedes võib aga osutuda vajalikuks ka tagantutsitamine, psühholoogiline nõustamine ning motiveerimine. Pole ju välistatud väsimine ja ebameeldivad tagasilöögid. Aga noh, et meil on käsil esimene faas, siis seda muret esialgu ei ole. Tõsi, väike tõrge oli ka esimeses faasis. Väljavõte Tarmo e-kirjast: "orkuti konto ja blogi tegi ta puhtalt seepärast, et ma peksin. A nüüd on ta täitsa rahul, et pidi tore olema.". Ehk Tarmo on oma olemasolu vajalikkust juba igati tõestanud. Teised meeskonnaliikmed on muidugi Aidist ka füüsiliselt kaugemal ning sedasorti vahetut kontakti saavutada on raske. Aga selline on minu ettekujutus. Ma otsisn ka mingeid sobivaid artikleid persoonide turundamisest, kuid paraku ei leidnud. Ilmselt olid mul väga valed otsisõnad.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment