Et meie grupp püüab e-turundada Aidi Vallikut ja tema uut raamatut „Pints ja Tutsik“ (mis, tõsi küll enam reklaami ei vaja, sest on teine enam-vähem läbigi müüdud), siis otsisin internetiturundusega tegelevatest blogidest refereerimiseks nõuandeid raamatute promomise kohta. Chrisbrogan http://www.chrisbrogan.com pakub oma blogis välja kuus nippi ning ärgitab ka oma lugejaid ideedega välja tulema. Tema esimese raamatu Trust Agents (definitsioon: people who use the web in a very human way to build influence, reputation, awareness, and who can translate that into some kind of business value ) turundamisnipid:
„soojenda“ oma lugejad blogipostitustega üles ehk räägi oma raamatust blogis enne selle poodidesse jõudmist (ilmselt väga tõhus nipp, mis töötab iga raamatu puhul)
paku tasuta e-raamatu katkendeid (Pints ja Tutsiku näitel oleks Aidi oma blogis või kodulehel võinud näiteks avaldada mõned katkendid raamatust ja ega illustratsioonide eksponeeriminegi paha tee);
salvesta vestluse Ipodcast'e: blogi autor peab siin silmas enne raamatu kirjutamise juurde asumist kaasautoriga maha peetud vestluste salvestamist: see illustreerib, kuidas kulgeb nende ideede sõnastamise protsess ning üldiselt võib selline salvestis olla üsna lustakas materjal;
online-sündmused: nt pärast blogimiskampaaniat paluvad nad igasugu inimestel avaldada oma mõtteid usaldusagentide teemal ning võib-olla korraldavad nad mingi selleteemalise online-ürituse kas siis video või jututoa vahendusel.
nomineeri teisi usaldusagente ehk tema raamatus on hulk inimesi, keda autorid peavad usaldusagentideks ning miks mitte ehitada veebi koht, kus lugejad saavad viidata inimestele, keda nad peavad selle tiitli vääriliseks
online workshops: et blogi autori raamatus on hulk praktilisi nõuandeid ja soovitusi, siis arvas ta heaks müüginipiks mõne tasuta online-seminari korraldamist.
Sissekandel on 81 kommentaari ning needki (ja eriti just need) väärivad lugemist, kuivõrd sealt saab välja noppida veel terve hulga abistavaid märkusi. Aga eks lugege ise aadressilt http://www.chrisbrogan.com/promoting-your-book-online/
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment